18.11.12

Rupa-rupanya...

Aku bertepuk sebelah tangan selama ni. Sehingga sekarang, dia masih tak dapat lupakan kekasih lama dia. Cinta pertama dia, yang membuatkan dia putus ngan aku dulu, yang buat dia curang dan putus ngan aku kali kedua. Memang aku dah agak sejak dia minta tajuk lagu "aku yang tersakiti" tu.  Kalau itu alasannya kali ini, aku terima. Kalau ngan Syu dulu, aku cukup benci dan tak dapat terima hakikat. Tapi jauh di sudut aku, aku tau dia pilih Syu sebab Mean. Dan kalau sebab Mean, aku hormat keputusan dia. Memang patut dia diberi ruang. Bukan senang nak lupakan cinta pertama.

Haha. (gelak sambil nangis)
Patutlah di kala, orang lain tak dapat nak add subjek malam ni, tapi aku dapat add kesemua 18 subjek, sebab Allah tahu aku akan sedih dengan apa yang aku bakal tahu malam ni.

Tak apalah. Luka di hati aku pernah terawat. Cuma tinggal parut je kan?
Aku boleh lepasi semua ni. Masa. Biar masa menghapuskan segalanya.