22.11.12

My Guardian Angel

Dua kali saya ternampak dia hari ni. Kali pertama masa saya sampai ke kampus. Baru lepas parking kereta. Dah kunci kereta, angkat kepala nampak dia sedang walking away. Kali kedua pula masa saya nak pergi beli makanan kat depan hostel. Dia duduk sorang je kat meja. Sambil baca paper, sambil minum air. Kalau tak silap saya, masa saya order tu, dan tunggu order saya sampai, dia baru dapat air tu dan tengah minum sambil tengok TV sekali. Tiba-tiba masa dapat bungkusan nasi, saya pergi bayar kat kaunter. Terasa macam ada orang tiba-tiba datang berlarian nak bayar juga. Tapi saya tak perasan pula siapa. Masa nak lintas jalan depan kedai tu, saya toleh kanan, toleh kiri, tiba-tiba nampak dia kat tepi, ngah buka boot kereta. Jantung saya berdegup laju, sebab tadi nampak dia kat dalam kedai, tiba-tiba ada tepi saya. Pelik kan. Bila saya nak beredar je, dia pun beredar juga.

Pelik. Kenapa asik-asik bertembung ngan dia. Dia pelindung saya ke? Wahhh untung la kalau ye.

Tapi saya terfikir sesuatu. Malaikat maut akan menjenguk kita 70 kali sehari.
Dan petanda-petanda seseorang akan meninggal dalam 40 hari, adalah dia akan sentiasa ternampak kelibat malaikat maut. Haha.
Tapi dah lama dah aku nampak dia ni. Sejak Sem 2 lagi. Dalam kelas English.

Apapun, best gak kalau anggap dia seperti guardian angel. Hehe.

Stalker?? Janganlah...seram aku ngan stalker ni =.="

Sebenarnya, hari ni aku agak sedih tentang sesuatu. Hm...biarkan jela luka ni berparut2.
hahah... kalau leh kobek tengok hati aku ni...macam pirates of the carrabean la, banyak ngat parut cam gengster. Baru lu takut kat waa aaa..