21.11.12

Friends?

Makin lama, makin konfius ngan hubungan ni. Huhu. Baru haritu dia cakap sal perasaan cinta terhadap ex yang masih terpendam dalam hati kepada fb. Hari ni dia tanya khabar aku, plus panggil 'syg'?? aikkkk....
Betul la ckp orang. Makin ditolak, makin mendatang. Jodoh? Entahla.
Huhuhu..
Entahla. Mungkin dia perlukan seorang kawan?
Who knows.
Aku tak taulah nak rasa apa bila dapat mesej dia tu.
Gembira, tapi dalam masa yang sama, aku rasa macam... Betul ke? Aku tak nak over excited lagi. Rasa diperbodohnkan tu masih ada dalam hati aku ni. Yela. 3 tahun kenal dia... What if, selama tempoh tu, dia tak pernah sayangkan aku? Dia buat semua tu, hanya untuk menutup luka dalam hati dia. Tapi 3 tahun! Kenapa dia leh buat aku macam ni?
Hati dia ada ex dia. Bukan aku.
Hati dia tak pernah ada aku.
Mungkin dia sunyi, tak ada kawan.
Tak apalah. Aku akan sentiasa ada di sisi dia sebagai seorang kawan.
Hati aku rasa lebih tenang begitu.
Aku tak nak paksa dia lagi. Dia sendiri tak pasti dengan perasaan dia sendiri.
Biarlah masa menentukan segalanya.