23.11.12

Aku letih

Letih. Dari pagi sampai ke malam tak duduk diam. Pagi tadi kelas kat kampus baru, lepas tu petang pergi kampus lama, buat kerja kat studio kayu. Hujan lebat, keluar kejap jumpa mama dan abah datang singgah sekejap kat sini. Huhu... Lepas tension sekejap tengok wajah mereka depan mata. :(

pastu masuk balik kampus, solat zohor dan sambung buat kerja kayu. Sampailah petang kul 5, balik kolej, solat asar, rehat kejap. Sebelah malam ada perjumpaan pula pasal Program kat Pusat Perkembangan Serendah. Penat arh... :(

Masa perjumpaan tu tiba-tiba dapat SMS daripada Ikram. Hmm... tak sangka... dia masih lagi nak mesej aku. Untuk apa? Dah tak ada perasaan kat aku, kenapa nak cari aku lagi?

Time aku tak balas mesej ikram ni la, tak ada orang layan aku kat Tagged. Hmmm... bala bala.

Allah dah bagi dia ingat kat aku, aku tolak pula. Tak reti nak bersyukur. Entahlah... Aku just tak nak hati ni kecewa lagi. Tapi Allah je tahu, betapa aku NAK sangat balas mesej dia tadi. :( Tapi buat apa... dah tak ada kepentingan lagi. Aku tak penting bagi dia. Dia suruh aku tumpu pada pelajaran. Dia tak sedar ke? Dialah punca aku bersemangat nak belajar. Buat pertama kalinya aku ada impian dalam hidup aku. Aku nak habis belajar, nak cepat-cepat kawin ngan dia. HAHAHa..

Ok, who am I kidding.
Dia suruh ko tumpu kat pelajaran sebab dia nak buat ko lupa dia arh. Pe arh...

Lebih baik aku buang dia daripada fikiran aku. Sebelum luka bertukar menjadi nanah.
Takyah harapkan perkara yang tak pasti kan.
Hm...