8.10.12

Gambor-gambor Lagi. Haha.

Tidur kul 3 pagi lagi dok explore digital camera. Rupanya macam-macam setting ada! Serius best giler. Siap ada setting untuk slow-mo. Aku rakam video tangan libas-libas. Sekali yang keluar slow-mo macam tangan bapok daaa... BAHAHA!  kelakar gile, tapi malas la nak upload. Aku dah delete dah pun. Takut dak lelaki tengok nanti kang tak pasal-pasal erect. LOL.

Bawah ni lepas aku setting fisheye. Fuh. Semart giler. Takyah aku beli lens beribu-ribu. LOL


Tadi aku amik surat. Semalam tu dapat surat suruh amik bungkusan kat pejabat pos sebab masa pos tu sampai sini, ari Sabtu, tak ada sesiapa kat pejabat kolej. Aku pun tak ingat benda apa yang aku beli. Hahaha... Korang pun tahu kan, aku tak kisah pun sal barang tu, aku cuma nak thrill buka sampul tu je. Haha. Terkejut aku dia bungkus dalam sampul biasa. stamp 10 sen?? Biar betoi. Aku pos surat pun harga 6 kupang. Sah-sah budak yang pos ni. Ke dia ada bayar cukai skali? Haha. tah.


Bukak-bukak, mak aiii...Tony Tint rupanya... Tekejut besar aku lagi. CICONET nak mampus. RM15 plak tu. Campur pos, RM3. RM2.90 tu tambang minyak dia kot. Haha.
Aku leh bayangkan kalau perempuan jenis makeup-makeup ni beli macam mana rupa diorang bila terima benda ni. "Cutenyaaaa.... (duck face)"


Hambek... punyela jakun ngan saiz dia, aku tngkp gambar banyak-banyak... Macam jual barang je. Haha...


Kecik gile babeng! Wadefak! XD

Balik tu terus beli nasi lemak bawah kolej. Sebenarnya aku pergi kelas tadi kul 8 pagi. Tapi seriusly, dengan badan panas demam, dengan ngantuk, gagah jugak pergi kelas. Tapi tengok-tengok semua orang dah start buat projek besar. Adui. Dahla tak bawa barang nak buat projek tu. Takkan nak duduk melenguk je. Terpaksa la balik. Membazir masa je aku datang. Design pun aku tak besarkan lagi. =.="

Nasi lemak RM1.
Kenyang.