8.10.12

Nasi Bajet! XD

Taw tak, kenapa aku suka beli barang online? Sebab....jeng3! nak dapatkan benda ni la! Haha...


Mesti korang ingat entah apa-apala Ayie ni. Tapi serius, aku teruja sangat bila dapat memo yang ada tulis nama aku. Macam dapat surat cinta je. :D Nak tunggu orang hantar surat kat aku? hampeh... orang semua suka online je. Nikmat dapat surat tu dah tak ada dah. Tapi serius la. Kalau korang hantar kat aku, konferm aku akan balas taw. Hehehe... Dah lama tak dapat surat cinta. LOL


Ni contoh lecturer lukis nak ajar dalam klas. Nanti aku kena buat lukisan plan bilik tidur jugak, hantar minggu depan. Best tul kelas dia. Santai. Tak marah-marah. Pastu ajar satu-satu, memang faham la kan. Yang tak leh blah, kalau ponteng kelas, minggu depan mesti kena present dalam bahasa inggeris. haha!


Balik daripada kelas jumpa minah ni. Comel giler! Tapi serius, kenapa semua kucing yang aku jumpa, muka sombong gile. hahaha! Kalau nak tengok video dia, mai jela tengok kat facebook aku. http://facebook.com/nurul.amnie


Malam ni bancuh air HOT Chocolate Drink. Yummie! :) ske sangat.


Ni keropok lekor yang dijual dengan 'nasi bajet'. Aku beli seringgit. Leh la ilang lapor malam kang.


Air yang sudah dibancuh. Fuhhh... tengok kepekatan buih dia. Giler kaw.


Haa...ni la 'nasi bajet'! RM3.50. Ada ketulan kecil ayam goreng, kuah dalca, timun dan belacan. Aku post gambar ni kat Facebook. Ramai yang komen dia mahal. Tapi aku rasa, padan je ngan harga dia. Sebab selalu aku beli nasi berlauk mesti rm4 atau rm5 lebih. rm3.50 ni sama standard ngan nasi goreng biasa je. Itu pun ada jugak kedai jual rm4/rm4.50 nasi goreng biasa. Haha.

Lainlah kalau beli nasi bujang. Mungkinlah boleh dapat Rm2.50 sebab ada telur ngan sos je. Haha.

Kelas grafik belajar buat gambar panorama. Fuh...try buat gambar panorama kat bilik aku. Hahaha... terpaksa conteng skit. Kang korang ingat hantu plak. Padahal tu roomate aku tengah tidur. Masa ni kul 3.30pg kot. Hahhaa... Tak tidur lagi buat video pasal penyakit mental. Haaa... rajin-rajin la usya ek dan share ngan kengkawan korang. Sama-sama kita banteras Penyakit mental.