13.8.12

I'm kinda dissapointed.

Yea. Agak kecewa je rasa. Bukan apa. Ambil masa agak setengah jam lamanya nak karang esei penuh perasaan berserta air mata tertahan, untuk bacaan dia. Sekali respons dia satu je. Pasal girl tu. Sedih je rasa. Dia tak baca ke intipati yang aku karang dengan penuh jiwa tu? :( Maybe hati dia ada perempuan tu sorang kot. ah lantaklah! bodo tul aku ingatkan dia nak rasa terharu sikit, haprak pun takde. Aku send relationship status kt FB pun tak terlayan. Face it Ayie, he just doesn't want you around anymore.

Apa perlu aku buat? Bila fikir balik cam bodoh gak erk aku tunggu. Dia takkan berubah punyer. Saket hati aku. Lama-lama nanti aku jadi macam perempuan tu, kacau hidup orang lain pulak. Dia buat semua tu nak balas dendam ngan ex dia je. Ingat aku tak tau ke? Aku pun perempuan jugakla, tapi agak-agakla weh nak kacau hidup orang lain.

arh...entahla. malas nak fikir. otak dah bingai dah.

sahur tadi pun badan cam panas je. sekali pas makan, aku gi hembus hidung kat singki, tudiaaa....darah melimpah kuar dari hidung. =.=" nampak sangat tensionnya di situ.

Kadang-kadang aku ingat nak kembali macam hidup aku dulu-dulu. Free tanpa masalah hubungan ngan lelaki, yela dengan semua orang aku leh kautim, bukan BI, tapi memang kawan ngan semua orang. Tak payah pikir sal boy, sal love semua ni, buat naik darah je. Tapi jauh di sudut hati aku, aku nak pencen la jadi semua tu. Aku nak settle down, jadi girl betul, pakai skirt semua, ada orang yang aku sayang, yang aku sayang balik. Ada anak2 yang aku sayang dan diorang sayang balik. Aku nak jadi girl la weh. Aku malas dah nak bertomboy2 bagai ni. Tapi tula, bila hati dah diperkotak-katik camni, kadang-kadang aku pikir, bolehkah aku ada peluang tu, sempat ke aku nikmati kehidupan sebegitu?

Bukan aku tak pikir sal kehidupan 'di sana', tapi kalau boleh biarlah seiring dengan life kat sini. Allah bukan nak kita fikir sal akhirat je, Dia suruh kita seimbangkan dua-dua. Dunia dan akhirat. Kalau tak, dia takkan mencampakkan Adam ke dunia in the first place, kalau bukan untuk menguji Adam a.s dan berikan dia peluang untuk hidup di dunia, mencari manfaat untuk kembali ke Syurga.

Kita tak bolehlah nak beribadah tiap2 masa, sampai lupa makan minum, sampai tak mandi, sampai tak bergaul dengan orang... Kita bukan malaikat. Kita ni manusia. Allah bagi akal. Gunakan sebaik-baiknya.

Dan kini kita kembali kepada topik, Kenapa Ayie bodo sangat nak biarkan hidup dia dipijak-pijak orang lain serta perasaan halus dia sendiri?

I know, I'm kinda stupid, oke REAL big fat stupido for letting people get me into sick mode, angau mode, mad mode, but oh well, I'm only human right? A human that forgets stuff, and gets carried away by their own feelings. :( I wish I was stronger as before. And I'm tired of finding another man to cover up this loneliness, it's just not right to cure my heart like that coz it'll get broken again and again, but somehow that's what I look for. Cause you know what? that entertains me. But hell no, no ones fallin for me no more. I'm getting old. I'm sure those ninny old uncles and grandpa's would like me, but no thank you. I'd rather fall back to school kids. oke, I'm not pedo. =.=" Maybe upper six school kids, oke, still pedo. damn.

Where the hell imma gettin at here?
shait! (facepalm)