1.1.11

Perasan Muda itu Sesuatu yang Bagus! Kenapa?

Baru-baru ni aku mendaftarkan diri sebagai pelajar baru sem 1. Seperti biasa aku perasankan diri ini muda. Walaupun ramai di kalangan batch sama semua lepasan SPM dan STPM makna semuanya lebih muda daripada aku, kan? Yela. Kalau dah tua, tua gak. Sampai housmate baru pun yang batch sebelum kami dalam tahun yang sama aku panggil kakak. Padahal lagi muda kot. Hahaha...

Apa salahnya anggapkan diri muda. Nampak sikit kesopanannya dan of course la Berbudi Bahasa. Aiceh...

Satu lagi, dengan menganggapkan diri muda ni, kita dapat menjadi awet muda. Satu rahsia disebalik kecomelan dan kemudaan aku. Hehe...

Oh, satu rahsia lagi adalah... aku suka sewel-sewel gitu macam budak-budak. Automatik akan jadi macam kanak-kanak ribena yang takkan pernah nampak tua macam Peter Pan.

Ok, tak ada rahsia dah.