8.1.11

iye, nama aku Nurul Amnie.

Baru-baru ni dapat offer letter daripada Uitm, course TESL.

Tapi sayanglah, tak ada hostel disediakan. Kena cari sendiri. Tak jadilah aku nak pergi. Tapi kalau ada hostel pun, aku tak pergi kot. Tempat belajar aku sekarang telah menangi hati aku. Haha... Aku dah jatuh cinta ngan tempat ni doh. Tapi kesal satu benda je. Apasal kat sini tak ada jual toner??? Orang kat sini memang tak reti guna toner ke?? haha..~Habislah muka aku banyak jerawat.

Korang...aku ada channel youtube baru. Subscribe la. INsyallah aku rajinkan diri untuk vlog di sana. Yang bestnya, aku vlogging dalam Bahasa Melayu. Haha...kalau tak faham juga tu, memang nak kena selekeh la. Aku buat channel ni pun nak praktis ke-baku-an bahasa melayu aku. :D

Jadi, sila ye. Jangan malu-malu.
http://youtube.com/NurulAmnie

UMVC ada anjurkan kempen makan buah bulan Januari ni. Jadi sesiapa nak menang saguhati dari mereka, silalah buat vlog makan buah dan hantarkan video korang itu ke Like Page mereka di Facebook. Syaratnya, video itu mestilah dalam bentuk vlog. :)


http://www.facebook.com/pages/UMVC/172851682742711