2.9.10

Jika Saya Menghidap Amnesia


Seandainya kita berada di tempat mereka yang mempunyai penyakit amnesia ni macam mana la agaknya kan? Ada sesiapa yang mahu kongsikan pengalaman? Dulu ada sorang budak intake baru kolej aku yang ada penyakit ni. Memang susah nak ingat bilik hostel dia. Kena sentiasa ada kawan yang tolong tunjukkan. Kalau dia sorang-sorang? Bahaya kot. Seb bek orang dalam video ni bijak sikit kan? HAHAHA~

No offence to anybody. Aku betul-betul nak selami orang-orang macam ni. Tapi aku rasa mereka lagi merasakan kesusahan tu. Yela. Asyik-asyik lupa macam-macam. Macam mana kalau terlupa nak berak? Masuk-masuk toilet, "EH...aku masuk toilet nak buat apa eh?"

Kesian betul aku ngan mereka.

Rajin-rajin usya la channel UMVC untuk video baru. Kalau ada yang baru nak ceburi bidang Vlogging, dan nak join channel ni, silalah email aku untuk sesi temuduga yang lain daripada yang lain :D

Email : amni_ehsan@yahoo.com.sg

Hope to hear from you all soon! au revoir :)