28.6.10

Adakah anda Femes di Alam Maya ?

2007 : Lepas Myspace crashing, aku pun try la Tagged. Masa tu siapa ntah invite aku. Haish, menyemak email aku je invite aku merata! Cara aku balas dendam adalah dengan menyemak balik dengan cara mendaftarkan diri dalam laman maya Tagged itu. Baru letak gambar, udah bertambah je bilangan kengkawan aku. Dah lama tak buka. Tengok ar perbezaan ketiga-tiga account aku ni.

Tagged (My 1st and last account)
Profile Views : 7741
Friends : 2395
Comments : 1241

Myspace (Akaun ketiga yang aku buka. Lagi dua sudah delete)
Profile Views : 3544
Friends : 362
Comments : 50

Facebook
Profile Views : Unknown
Friends : 502 (dulu 700+ dah delete tinggal 200+. Pastu naik balik. 502 tu memang semua aku kenal. Huhu)
Comments : Unknown

Agaknya sebab ni la orang dewasa lebih suka lagi menggunakan Facebook. Facebook straight to the point. 87% Orang dewasa hanya ingin mencari kengkawan lama di alam maya, bukan untuk berpacaran ; kebanyakan semua sudah berstatus "Married" (peratusan yang dibantaikan).

Korang yang ramai kengkawan tu rasa femes ke?

Ajwin Ajeera - i tak tau la kenapa ramai nak add i kat friends. i tak lawa pun. i tak kenal, tp i approve juge, nanti kata i sombong pula.



Zillawatie - adoiii~ kenapa takleh approve bebanyak ni?? terhad 4000+ je. ish. x best tul. sori pada yg xleh approve, dah sampai had friends.

Eh, sori tau korang kalau ayat x sama ngan apa korang tulis tu. Haha..tapi lebih kurang je tu kot. :D

Dema ni memang contoh yang baik ler. Berkawan biorlah beramai-ramai. Tak gitu? dan tak terasa diri femes walaupun ramai je orang add...

Teringat pulak time zaman form 4 dulu. Bersaing ngan membe, sapa dapat kawan lagi ramai dalam Myspace. Adoi....cekedis betul time tu... (",-)