24.6.13

Jerebu.

Jerebu kat Manjung makin teruk. Semalam IPU 107. Hari ni 171. Pastu tadi nampak kawan aku post 191. Mak... Tadi kuar jap pergi AEON ngan adik-adik aku. Aiman nak cari mask untuk jerebu tu. Sebab dia kena pergi sekolah esok. Tapi seriously, dua-dua farmasi sold out. haha... Aku cakap kat dia, "ko pakai niqab jela... haha"

Tadi beli beg baru. Cadangnya nak beli cardigan. Tapi dah kali kedua pergi, macam, "tak cantik la plak" aritu nampak cantik". Rasa macam tak berbaloi je. Sekali aku ternampak beg ni. oh mai. comel gile. dan aku tak ada beg macam tu lagi. jadi aku pun beli la.


Ni masa try beg baru. haha... ni aku panjangkan tali, sejauh mana dia leh panjang. Tapi lepas ambil gambar ni aku pendekkan skit. sebab cam bawah sangat. hahaha.. Yang bestnye, beg ni leh jadi beg sekolah, macam dalam gambar ni, dan juga beg tangan. Lau nak beg tangan, tarik je tali tu kat tengah2.. Heee... Comel. Beg ni tak ada la besar sangat, dan taklah kecil sangat. sesuai la dengan aku yang simple ni.

Arif dapat buku baru, dan kami belikan 3 coolblog bawa balik rumah.

Aiman, tak dapat mask dia. Haha. Tak tau la dia nak pakai purdah ke tak esok. HAHA...

Tadi masa pergi AEON ramai gile usya semacam kat aku. HAha. Adik aku cakap ada makcik-makcik cakap sal purdah aku. Oh well... maybe diorang nak cari cam ni gak kot. Full coverage! Hahahhaa..

Oh, korang tau tak, nak check API ada app?

Ni haa!


Aku baru install tadi. Tapi aku dok kawasan kampung, so signal GPS tu cam lembab gilerr...
Baek bukak kat website je. HAHA...

______________________________________________________________

People make mistakes.
Di saat aku rasakan semuanya takkan menjadi, he came back to his senses again. 
Minta maaf and said he won't do it again.
Guys.
Kalau buat salah ego gile.
Tapi lepas tu mesti menyesal gile kan?

Aku dah bayangkan dah, kalau kahwin nanti...dan aku tak dapat nak kawal jealous aku, mesti teruk nanti. Tapi Ikram dah banyak berubah. Kali ni aku tolak dia cam mana pun, cakap dia macam-macam pun, dia tetap bersabar dan terima aku seadanya. I hope, he'll hold on to his words this time.