6.11.12

Stalked

Perasaan seperti orang sentiasa memerhatikan kita. Korang pernah rasa tak?

Semalam makan kat kedai biasa kat depan asrama. Sorang-sorang je. Sebab rumate baru bangun tidur dan nak pesan je. Asiah pula banyak kerja nak siapkan. Huhu... Aku pakai baju tidur je. Malas nak berhias macam orang lain. Nak makan je kot, bukannya nak pergi dating. Lagipun buah hati aku dok jauh. HAHHAAHA... anyway, on the way nak gi ke kedai makan tu (jalan kaki je sebab dekat gile), tiba-tiba aku nampak macam ada orang usya aku kat gerai ayam. Dia macam terjenguk ke arah aku. Aku malas nak paling ke belakang. Takut dia ingat aku perasan ke apa. Tapi semakin dekat, memang betul budak lelaki tu dok tengok aku. Apasal ngan aku? Maybe dia pelik kot tengok aku pakai cam selekeh je. Hahaha.. Tapi serius. Yang bertambah gerunnya bila budak yang tengok aku tu adalah muka yang sangat-sangat familiar (dikenali) Bukan dikenali=famous tapi maksud aku, aku cam muka dia. Aku selalu nampak muka dia. Dan aku selalu bertembung dengan dia. Macam ada jodoh je. Hahhaa... Tapi serius, selalu bertembung dengan dia. Yang peliknya, tiap kali bertembung, mesti dia ngah buat-buat tengok hendset ke, atau buat-buat cari orang ke, atau buat-buat nak naik moto ke. Hmm...tiba-tiba aku berangan, entah-entah dia ni ikut aku tak? ishh.. merepek tul. Tapi first time aku kenal dia masa sem 1. Kelas General English. Pastu jumpa dia lagi sem 2, kelas English I. Entah-entah dia masuk kelas tu sebab aku masuk? hahaha!! Berangan tul. Masa English II aku jumpa dia lagi! Tapi serius, aku tak pernah cakap ngan dia seumur hidup aku. Kita cuma tukar-tukar pandangan. Senyum pun tak. Hahahha... Aku tengok dia, dia tengok aku, pastu masing-masing buat muka macam kenal tak kenal je. Tiap kali jumpa macam tu. Aku rasa dia buat muka camtu, sebab aku buat muka kot. Ntah! Hahhaha...

Tapi semalam, memang pelik. Sampai ke kedai makan pula ada waiter baru dok usya aku dari mula sampai habis. Eeeee...tak selesa giler...

Start daripada aku makan sampai habis, dia dok usya. Angkat kepala je dia ngah tengok aku, angkat pale je mata dia tengok aku. Wadahel...

Malam ni malas la nak makan kat situ :(

Aku banyak keje kena siap dalam 2 minggu ni. Huhu...Macam tak ada mood plak nak balik rumah. Balik rumah, susah betul nak buat kerja. Banyak komitmen. Lainla kalau duduk ngan suami. Hahaha...