8.7.12

Dena Bahrin dah tawen


Ayie : Kau asal? Aku tengok macam dah berair je mata?
Amni : Sedihlah baca blog Dena Bahrin ni. :(
Ayie : Siap letak blog link dia lagi kat blog kita. Apa yang sedihnya?
Amni : Entahlah, rasa terharu dengan apa dia tulis. Terharunya baca kisah hidup dia.
Ayie : Pelik ar kau ni. Baru tadi aku nampak kau terjerit-jerit macam orang kena sawan bila tengok gambar 'after one week' Dena Bahrin ngan suami dia.
Amni : Oh, hehe. Yela... cute sangat!! Jeles, tapi suka tengok! :D
Ayie : Hm..macam-macam ar kau ni Amni.
Amni : Aku kahwin nanti nak buat baju jubah jugak macam dia. Hehe :)
Ayie : :) Eh, Amni...kau nak terus pakai tudung labuh ke?
Amni : Mestilah nak. Selagi keadaan mengizinkan, aku nak pakai... hati aku tergerak balik nak pakai tudung labuh ngan niqab. Huhu... macam Allah suruh aku tetapkan pakai je.
Ayie : Tak apalah macam tu. Nanti aku duduk diamlah kat sini. Kalau bila-bila kau perlukan aku lagi, nanti aku lindung kau, oke? Kau jangan lembik sangat. Susah ar kalau asik aku kena cover line untuk kau. Kau dahlah susah nak pujuk tau??
Amni : oke oke :')