5.7.12

Another Boring Day with Slow internet connection

Truly. I miss Streamyx. Rumah baru takleh pasang streamyx sebab Telekom belum pasang lagi kabel telefon kat sini... huuu.. -.- Terpaksa la tunggu beberapa tahun lagi mungkin. Sekarang pakai P1Max. Kawasan ni kurang coverage la. But dapatlah sikit daripada tak dapat. Bersyukur dapat berblog sekurang-kurangnya. Tapi nak upload video dan tengok-tengok video tak dapatlah sangat. Kang kena band lagi daripada access. Hahhaa...
Bandwidth low. and plus terkedek-kedek cam itik pulang petang.

Tiap-tiap hari aku online macam L.


Cuba bayangkan aku duduk macam dia ni depan laptop. It's cranky. Duduk macam biasa macam pelik je. My feet hanging, rasa blood pressure berat je kat kaki, so num. Dengan rambut serabai aku. Say hello to life at home. Hahaha... Nak keluar bosan la. Bukan ada tempat nak pergi pun. Balik-balik tempat yang sama juga. Teluk Batik->Tesco->Billion->Giant->Econsave->Teluk Batik. Serius buang minyak kereta je. =.="

Tidoq lagi best. Nak kerja, tapi nak dekat bulan puasa pulak. Kebanyakan kerja tinggal syif malam je. Malam le time aku nak terawih, apa la... tak boleh tak boleh. 

Aku nak mengembangkan pipi aku. Sebab ramai kata muka aku cengkung. Anybody have any tips? I tried eating alot, nothing works. Anything more specific maybe?