3.3.12

Do you want to know what I think?

Do you really want to know?

Pergi CC, main game ber jam-jam lamanya, almost everyday.
Mana tak habis duit gaji.
Sy tau, awak main game, nk hilangkan ketagih rokok.
Tapi tak bolehkah awak simpan duit tu untuk masa depan kita?
Apa? Duit gaji tak cukup? Tapi main game boleh pula.
Sy tahu, sy kedengaran macam tamak sebab minta macam ni,
tapi bukankah itu keinginan awk jugak? untuk kahwin dengan saya?
Atau saya yang silap tafsir tentang perasaan awak selama ni?
Berapa lama awak nak saya tunggu?

Cuba hayati lirik lagu ni oleh Awi Rafael - Bukankah Aku

Hancur hatiku, hatiku ini
Meskipun tiada pun yang tahu
Aku berdoa, aku kan coba
Meskiku tak lagi percaya
Namunku masih tetap mencoba


Hampa hati yang ada di langkah kaki
Namun tetapku menanti...


Bukankah aku yang kau mengatakan cinta?
Bukan diriku yang kau janjikan semua?
Luluh hatiku, menantikanmu
Menantikan jawabmu


Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namunku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu, tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu..
Hanya untukmu

You used to want me to fight for our love, but now...
I don't know if you're on the same road anymore.

Hayati lirik lagu ni daripada Awi Rafael - Bila Aku Jatuh Cinta

Bisakah ku tanpamu
Bisakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh
Hatiku mulai sepi
Bisakah ku tanpamu


Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah
Hanya untukmu


Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu


Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah


Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu
Menyempurnakan aku
Akan ku buatkan semua yang terindah

Do you know how hard it is to be a loyal girl,
Hiding this pain from the world? :'(

I just want to smile again...
without faking it anymore.

Yours sincerely,
Sayang.