7.9.11

Main Game

Sejak bila entah aku jadi kaki game balik. Dulu Aku gila game jugak kt FB. Farmville dan macam-macam game lagi, termasuk game ikan. Tak sangka plak dulu aku boleh obses plak ngan game ikan tu. Macam kena pukau pulak. Bagi makan kat ikan dan cuci tangki orang? Gilak. Macam pe je. Berejam-rejam depan laptop sekadar nak curi duit daripada semua org punya tangki ikan. =.="

Pastu aku berhenti main game. Dah boring. Mak aku pun daripada setiap hari masuk pintu aku seraya berkata, " Nanti tolong tuai farmville mama erk", terus senyap...sebab dah tahu yang aku tak main game dah. Berlambak notification game kat FB aku Aku buat dekkkkk je. Malas nak layan.

Tapi sejak dua menjak ni aku obses plak ngan permainan ni.

Semuanya bermula sejak aku jumpa notification kat wall FB Mr Lala.


Haha...jeles kot. Perh! ngan game pun nak jeles ke makcik? =.=" Tapi ni bukan game. Di sebalik game tu kan ada manusia real yang memainkannya? Omaigawd i'm thinking too much. Lepas kejadian itu, aku terus main sim. Dok fikir cmne nak bagi diorang clash. Tak ada cara lain ke??

Last-last dengan tak malunya aku sms Mr Lala.

"Er...ada awek baru skrg..."
"Huh? mana ada awek lain. "
"tu kat sim. Oooohhh... senyap2 cari awek lain kat sana"
"Hahahaha....nanti la Mr Lala clash awek tu erk"

Tetibe terasa macam merah je muka aku. Eh. Bengong tul. Macam entah pape je. Pasal game pun aku leh jeles. =.=" Haihh....

"er...Mr Lala, sorry erk. tak taula knp jeles sgt ngan game. entah pape je kan?"
"tak adalah. tu tandanya awak syg sgt kt saya. :) "

Oh, berbunga plak hati aku. Pandai ko amik hati aku kan? Eh, ke aku yang lelebih ni? =.="

Ok, lepas ni tak nak jeles la. Nak buat tak tau je... Tapi boleh ke aku tahan? Ahh...
Tapi kan, lepas main Sim lama-lama enjoy plak aku. Sonok plak men berejam-rejam. Isk, ni Mr Lala punyer pasal la ni... T.T
Lagi 3 hari je, pastu aku takleh la nak main-main game ni. Huhu... Takleh blah internet kt tempat belajar aku. Aku rasa semua tempat sama je. Apa la nasib aku. Selalu dapat bilik yang low signal. Kalau ada peluang dapat internet lelaju pun aku akan peruntukkan untuk upload vlog aku jela kot. Sem ni aku nak buat betul-betul. Orang lain lagi hebat dari aku. Aku kena usaha lebih keras! Sedih ngan result sem lepas. Memang cabaran betul. Tapi memang betul la, kalau lecturer tak suka kita, mesti result entah pape je. Harap-harap lecturer sem depan lebih adil bagi markah T.T