29.8.10

Cuba untuk fikir positif

Oh. Hari ni hari Ahad. Sekejap je dah Ahad ye. Cepat-cepatlah hari Jumaat. Nak balik umah! Rindu kat kampung. :'( Sengguggut plak arini. Korang tau tak...sampai tak leh berjalan aku ni. Meringkul atas katil jela aku. Oh ye! Collaboration video dah siap. Pergi la tengok, kalau belum tengok lagi. http://youtube.com/umvc

Satu hari edit. Semalaman nak upload. Aku biarkan laptop aku buat kerja sementara aku tidur. Hahaha...

Hm..semalam. Semalam aku emo skit. Sori lah. Habis speaking aku. Korang mesti shocked kan? Sori guys. Aku PMS mood kot. Try call dia balik tadi, xleh nk reach plak. Atau dia tutup handpon? Siapa yang patot majok ni sebenarnya?? Haih... (",-) Oh, lupa...dia tak balik kerja lagi kot. Ok. Cuba untuk memahami dia....

Ayie. Dia penat tu, balik kerja dahlah lambat. Gaji pun tak seberapa. Surat cinta dua helai. Mana dia nak korek duit kan? Dia tension la tu. So go easy on him...

Tapi entahlah...aku betul-betul terasa ngan dia semalam. Tak tahulah sama ada kesan daripada PMS atau kesan daripada gerak hati aku. Ya Allah...takkan dia dah mula berubah hati...atau lagi teruk, takkan aku dah mula berubah hati? Takkanlah...Jangan buat hal Ayie...

Tolong. Aku tak nak jadi minah kt X.FM ngan Brada Love tu.

Tapi masalah aku sekarang ni. Aku macam tak selesa dengan ketidakfahaman dia. Ya Faizal. Mungkin dia tiada "empathy". Hm...ya. Betul la tu. Dia memang keras kepala. Tapi aku rasa dia pernah je cuba letakkan diri dia dalam situasi aku. Bezanya...bezanya...? Bezanya dia sangat berbeza daripada aku. 

Aku dah ada Diploma.
Dia baru ada Sijil.
Tapi dia berani. Aku pengecut.
Dia berdikari. Aku kekadang kena minta tolong orang.
Dia suka cabaran. Aku takut risiko.
Dia boleh belajar ramai-ramai. Aku tak boleh.

Maybe sebab tu kot dia tak paham aku. Sebab kami dua orang yang berbeza perwatakkan.

Dia bising. Aku pendiam.
Dia makan banyak. Aku makan sikit.
Dia tinggi. Aku rendah.
Dia pandai main gitar, x ske nyanyi. Aku ske nyanyi, x pandai main gitar.

Entahlah...
Maybe. Maybe it's because we're both two different persons.