20.4.10

Bau Badan Kami

Entry ini akan berbau masam. Sila beralih ke blog lain jika tidak tahan lagi. Terima kasih.

20 April Pagi

Aku : Eh, ada kelas ye? Tak apalah, nanti dah habis kelas kita mesej lagi ya?
Dia : Mana ada la..saya kat tempat amik lesen ni la. Tunggu test JPJ..hehehe
Aku : Oh, lupa la pulak. Gudluk tau!
Dia : Ok, doakan saya supaya lulus tau...heee~
Aku : Doaku sentiasa mengiringi perjalanan hidupmu :)
Dia : Hehehe...jiwangnya awak ni...
Aku : All the best!!
Dia : Ok...hehehe

2 jam 10 minit kemudian...

Dia : Awak, saya dah lulus!
Aku : Tahniah! Dah dapat lesen nanti, jaga la betul-betul.
Dia : Hehehe...lega tau rasa..lepas ni tak payah pikir dah tau cyg...
Aku : Nanti jangan lupa pasang P ok.
Dia : Saya tau la cyg, jgn risau...
Aku : Ngah buat pe tu?
Dia : Nak gi hantar borang ni nak buat lesen P jap.
Aku : Okey...

20 April Tengahari

Dia : Awak...
Aku : Awak :)
Dia : Awek lama saya add saya la dalam FB..
Aku : Hm...oh. Siapa namanya?
Dia : Minah namanya, kalau tak silap la...ramai orang tak kenal add saya.
Aku : Oh...makin ramailah kawan awak. Siapa yang awak tak kenal tu?
Dia : Ntah, saya tak tengok pun nama mereka. Saya confirmkan je. Hehehe
Aku : Hm...terima kasih tau sebab gitau sal Minah.
Dia : Xpe..saya tak nak nanti awak jeles, tu je. Muah... dah mam blum ni?
Aku : Sebab tu lah saya berterima kasih :) dah makan dah. Tunggu mama balik. Awak dah makan?

Beberapa minit kemudian...

Dia : Dh mkn dah..ni ada kat IKM ni...nanti saya balik, kita mesej erk..muahx!

20 April Petang

Dia : Ai cyg...
Aku : aii... :) Dah habis kelas dah?
Dia : Dah habis dah. Tadi kat kelas tak ada apa-apa pun tau cyg. Balik dorm main game.
Aku : Hahaha...main game apa je?
Dia : Main game Need For Speed..hehehe. Lagi best tau.. awak watpe tu?
Aku : Nak solat. Japgi nak gi kedai makan ngan adik. Nak join? :)

Petang tu kami gi kedai makan. Adik aku masam sepanjang perjalanan ke sana dan balik. Dia marah ke aku bawa 'dia' sekali? Dulu bukan main suka lagi kalau berjumpa. Huhu...Rupa-rupanya....

20 April Malam

Dia : Cyg...adik tadi kenapa?
Aku : Dia kata awak busuk.
Dia : Erk ye ke?
Aku : Ha ah... tapi saya tak bau papepun. Huhu...
Dia : Oh. Tadi saya tak mandi..Sebab tu bau busuk. HAhahaha..~ (hehe. sama la ngan aku pun)
Aku : Oh...badan saya bau tak tadi?
Dia : Tak ada bau pun. Kata kat adik, nanti bila adik dah cukup umur nanti lagi busuk dari saya.
Aku : Hahaha... bau badan awk best tau. Sebelum tidur, saya bayang bau awak, automatik saya terus terlena...
Dia : Hehehe...best? Napa plak best cyg..pelik la tyg saya ni. Sebab tu la saya x ske pakai perfume tau. Biar bau original lagi bagus..sentiasa bau je...
Aku : Ye ke? Memang ada dengar kajian pun bahawa bau ketiak lelaki (suami) mampu menenangkan perempuan (isteri).
Dia : Hehehe...betol tu..sebab tu kalau kita berjumpa saya mesti cari-cari bau badan awak. Hehehe...

Ya, kami memang pasangan yang pelik.