29.6.13

Review on Nivea Scrubber

Aku cakap kat Arif yang aku nak beli scrub. Dia cakap "tu!" sambil tunjuk ke arah berus jamban. =.="
Tadi cari face scrubber. Sampai kena tahan ngan promoter.

"adik beli la yang ni. kami ada offer. murah je. lepas potong berapa precent tinggal berbelas ringgit je."
"er...scrubber bawah rm10 ada?"
"hm..tak ada la dik. tapi dik, leh cuba facial foam ni, after diskaun rm5+ je"
"er..tak apalah. saya nak cari scrubber je..."

Lepas tu memang tak selesa gila. rasa macam dia usya je aku. So aku aku ambil keputusan pergi beli tempat lain je. Masuk Guardian, tertarik plak dengan scrubber ni.



Sama je dua-dua. Yang atas tu ada macam kadbod cover atas dia. Yang penting it's a acne safe scrubber. :D Now I can exfoliate my skin! Seriously, I recommend this to you guys. Baru pakai sekali, aku puas hati gila. Just massaging my way through the delicate foam. Ada a few beads. Beads dia bulat-bulat, tak tajam. Bila dah rinse, rasa macam biasa je. TAPI bila dia kering. OMAIGAD... rasa kulit moisturized, free from oil, and pores are less seen. Well, still leh nampak pores, tapi tak ada la besar sangat.

Aku puas hati sangat sampai nak basuh muka lagi dengan dia malam kang, tapi aku tahan diri aku. Gila ke apa? Scrub muka tak boleh lebih 3 kali seminggu. Sehari sekali je boleh. Kena selang-selang hari la guna. LOL. Kalau tak, rabak la muka korang. HAHA. Lagipun fungsi scrubber untuk remove dead skin cells. Aku ada duit lebih nanti aku nak beli pencuci muka dia plak. :)