4.6.13

Daiso again.

Ala..mesti korang kata aku ni gile Daiso lepas ni. Haha. Entri yang lepas dengan yang ni sangat jauh jarak masanya oke? Yang charcoal mask tu aku dah lama beli. Headphones ni aku beli recently, dengan adik aku, Aiman. Terpukau tengok headphone dia wane pink, lpas tu kemas je atas kepala dia. Aku pun sibuk nak jugak. Dia bagi warning, jangan beli warna sama. K fine. Aku pun beli la warne biru ni. RM5, as usual.


Yang tak boleh blah, masuk kedai Padini nak cari baju kemeja Arif. Ada sale la pula. Sweater Rm30. Warne kuning. Favourite colour aku. Bila aku nak beli, Aiman pun sibuk nak beli juga. Hambek kau. Dua-dua sweater yellow. Arif kata macam kembar. Yang tu sama, tak apa pula Aiman ni. =.=" Musykil aku.


Ni sweaternya.. Actually colour dia lagi striking. Kuning Mustard yalls.
Ni gambar petang tadi. Aku kuar makan ngan Asiah. Tu spek lalat Asiah. Bajet cam retiss je kan.

Tapi Asiah cakap macam orang buta pula aku pakai spek tu masuk kedai runcit tadi. OMG.