7.6.13

Baby Kimi! Heee... :) alololo ucuk ucuk (updated)

x sabarnye nk ada anak. Hhaaha... dengar Ikram crite pasal Kimi. Anak makcik dia. Dahla comel dalam gambar first aku nampak. Ni dia gambar Kimi!


Bukan yang pakai spek, yang tengah hisap pacifier tu. Alahaiii comelnye. Dengar cerita dia dah boleh panjat-panjat, lari-lari. Bueh. Huhuh Kawaiii ne.... *.*

Rasa macam nak ada anak je sekarang ni. HAHAHa.... Tapi serius kalau dapat anak bueh macam tu time aku belajar ni, memang penat gak aku nanti =.=" so aku tahan dulu la keinginan aku untuk ada anak. Haha. Eh. Kahwin pun belum aku ni, berangan nak ada anak plak. LOL.


UPDATED
Dan ini gambar terbaru Kimi!!
besar dah dia... leh lari-lari panjat-panjat.. hehe!


Pipi tembam! Heheh...

Bueh! :) Ikram ckp dia tak nak dukung bila ada ramai orang.
Mestilah... malu la hero kena dukung. Tak macho taw! Huhuhu...

Omei dia mam ghoti. hehehe... Yang sebelah dia tu abangnya, Riski. :)

omg. I'm dieing for his cuteness.. eeee.. geyam.