5.3.13

Takleh tidur plak.

Haha....lama dah aku tak blog sini. Sebenarnya malas nak mengaibkan diri sendiri. Sebab aku memang kadang-kadang suka terlebih ekspos life aku kat dunia. LOL. Tapi ni jurnal hidup aku, tak salah kalau orang tau beberapa perkara pasal aku. Jangan semua nak cerita dari korek telinga hingga ke lubang jamban sudah.

Aku takleh tidur. Tu yang semangat ni tulis ni. *Semangat la sangat... lol
Kadang-kadang yang berlaku dalam hidup kita ni, tak dapat dikawal, kerana semua bergerak atas kehendakNya. Kadang-kadang aku cuba untuk fahamkan life aku. Sometimes aku macam tau je arah hidup aku, kadang-kala macam "What the hell am I doing?"

Aku delemma tul sekarang ni.
Delemma bila ramai suka kat aku.
Poyo giler statement. Bajet hot gile. haha.

Tak aku seyes. Ikram tu biasalah dah lama kenal. Famli pun dah kenal dia, Famli dia pun dah kenal aku.
Tibe-tibe muncul Encik M plak. Sebenarnya dah lama dia ada dalam hidup aku. Tapi kenal online je. Pernah jumpa SEKALI je. Tapi cam serius je nak kawan ngan aku. Dan Encik S. Tiap-tiap hari mesej. Aku rasa bersalah sebab walaupun aku cakap nak kawan biasa je. Dia tetap panggil aku 'sayang' dan gelar diri dia 'abang'. Aku tak nak bagi harapan kat dia. Tapi dia macam tak kisah je. Dia cakap dia nak hepikan aku.

Hari ni Ikram ngn Encik S kebetulan dua orang call aku plak malam ni. Membuatkan aku terfikir sejenak.
"Ya Allah...petunjuk apakah ini?"
I just don't get it sometimes. Things happen that force me to think WHY?

And the more I think, the more I get astray from getting the answers.
Jodoh, tetap sampai sekarang adalah rahsia Allah.
It will come one day.