11.10.12

Mana datang bau ni??

Dah berapa hari dah aku asyik bau badan si dia kat dalam bilik mandi hostel aku ni. Masuk je bau, masuk je bau. Perempuan mana plak yang pakai minyak wangi lelaki ni??! Mungkin bau sabun mandi sama yang dia pakai kot. HAHA... ish! Ngah busykan diri pun leh teringat kat dia. Hmmm...
Dugaan betul.

Semalam nangis lagi. Teringat dia masa nak tidur. Teringat semua benda dia buat. Sedih.

Yela, masa nak tidur kan tak buat apa-apa. Dalam gelap, sunyi sepi. Mesti teringat jugak. Dia tibe-tibe je. Macam dah queue siap-siap tunggu turn aku free skit je, mula la dia nak kacau aku :(

Memang sakit kan. Bila kita sayang dia, tapi dia macam dah tak sayang kat kita pun. Tanya khabar pun tak. Memanglah, mak dia pun pernah cakap. Sedangkan mak dia sendiri pun dia jarang kol. Tapi aku tau dia sayang sangat mak dia. Aku rasa itu pun dah cukup. Cukuplah dia tahu tanggungjawab dia terhadap famili dia.

Kan best, kalau aku dah kerja. Ada duit sikit, leh bagi mama abah sikit. Mesti mereka hepi, walaupun duit gaji kita tak seperti mereka... Tapi kegembiraan mereka menerima sesuatu daripada anak mereka tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.

:') haha.. tetibe mata berair plak ngan ayat sendiri.
Bilalah aku dapat berbakti kepada kedua orang tuaku? Ya Allah, panjangkanlah umur mereka agar aku sempat berbakti pada mereka.