13.9.12

Duit... all in one day

RM220 New transportation
RM 90 Charger laptop rosak
RM 80 Format and thorough clean laptop 
RM 50 Kad pelajar hilang
RM 45 Kaspersky antivirus
RM 40 Buku teks
RM 25 Kepingan Logam
RM 22 Yuran rumah
RM 20 Bongkah kayu

Belum beli alat-alat lain lagi. Duit makan lagi.. :( Nyesal pulak aku beli handset C3 guna duit raya aku. Huhuhu... Siapa nak beli handphone C3 murah? Aku nak lepaskan kalau ada buyers. Sayang gile nak lepaskan. Baru beli plak tu. Huhu... Tapi terpaksa. Nak topupkan 'the loss'. Haha... Kenapalah laptop time ni ler nak rosak semua. LOL

Ni gambar Nokia C3 tu.



With Memory card 8 Gig, charger and earphone. Aku jual murah je. RM380 termasuk post. So siapa nak leh terus SMS me, pas bank in, esoknya aku terus post (weekdays only).

Naseb baik Haikal sihat-sihat je. Kalau Haikal sakit jugak, aku tak taulah...

p.s. aku tak tangkap gambar straight on top, sebab interface dia licin sangat, nanti nampak aku free hair. LOL.