30.9.12

Bersyukur dengan apa yang ada

Kesian. Dia tak makan malam lagi.
"Jom, amni belanja makan. Kalau tak makan nanti masuk angin! Sakit nanti!"
Oke, cari tempat makan. 
Apasal la ramai sangat orang ni???
Rupa-rupanya... kedai tu buat jamuan raya terbuka kepada semua pelanggan. 
FREE FOOD!! Memang rezeki la. Haha.
Aku dah kenyang dah sebab makan nasi tomato pasar malam. Pastu dia suruh amik ikan plak. Ada mamat ni dok tunjuk kat aku ikan tu. Dia tanya aku "nak?" Aku angguk la ingatkan orang yang serve kat situ. Last-last dia bawak ikan tu pergi. =.=" Tiba-tiba ada pakcik ni datang, dia sebat dua ekor ikan keli tu. Tinggal sekor je! Apa lagi, macam dalam cite kungfu tu aku hamek pengepit tu dan sebat sekor ikan keli yang last. Pastu taruk sambal asam. Haha.. puas hati aku! Then sampai meja balik, dia suruh aku try skit. Cubit skit makan, cubit skit makan... lama-lama habis. Hahah! Sedap juga ye ikan bakor ni, dan itu kali pertama aku rasa sambal asam. LOL.
Pas makan, singgah Pekan Lampu. XD Mak aiii.... berpinor-pinor mata aku.







Ntah berapa tinggi bil diorang kena bayar tiap-tiap bulan. kalau umah aku macam ni, muflis aku. Haha. Tempat ice je tak pergi. Yang len semua dah round. Hahaha... Malas la nak pergi. Dah kerja nanti baru la enjoy lebih. Sekarang kita tengok-tengok je ye. :)

Ikram... terima kasih.

p.s. nah! ada Ikram kat hujung video ni :) haha.