14.10.10

Mencebik itu Tandanya Kuat Merajuk

Kawan aku ada cakap kat aku aritu. Kalau orang tu buat muka masa kita tegur dia, dia kuat merajuk. Haha...
Damn...kantoi ler korang2 semua ye. Perasaan pun bukan boleh pendam. Orang akan tahu juga. Orang yang muka BLUR je pandai sembunyikan perasaan mereka. Kalau aku sedih, orang biasa takkan tahu, melainkan yang rapat dengan aku je. Huhu... Tapi yang paling ketara nampak adalah apabila aku jeles. Aduh. Boleh mencebik plak aku. Automatik Doh!

Dah dua kali aku prasan benda ni dengan sendirinya. Malu giler bila tengok balik. Satu masa adalah masa ada membe aku membuat rakaman untuk kolej kami. HAHA. Siot je muka aku time tu. =D Membe aku cakap persembahan orang lain lagi best, terus muka aku lain macam... Bongok ar. Nampak sangat. HAHA. Kali kedua pula adalah masa buat rakaman ngan bf aku. Dia ske usik aku cakap, "eee...awek cantik..." Pastu aku perasan suara aku berubah lepas tu... HAHAHA... bengong kan? Patutler dia rajin giler usik aku macam tu.

Oleh itu, pengajarannya, tak payah ler nak tipu ngan perasaan korang, sebab orang akan tahu juga.

p.s. Patutler orang yang ada chemistry kuat boleh tahu perasaan kekasihnya hanya dengan melihat ke dalam mata mereka.