30.10.10

Budak Baik pun Pernah kena Warning masa Kolej



 Dulu kecoh sebab aku aka budak baik aka Majlis Perwakilan Pelajar ni dan geng dia kena tindakan tatatertib. Siap kena panggil masa kat kolej dulu. Ada sesi jumpa ngan 3 orang atasan ketika nak jatuh hukuman tu. Ala-ala makhamah gitu. Haha. Geli aku. 

Siapa sangka? Main tepung pun leh akibatkan kita hilang hak dok asrama dan pancung jawatan MPP aku. Tapi biasalah, peraturan remeh macam tu tetap kena amik peduli, sebab kecian kat makcik cleaner yang kerja kat situ kan... Tapi bukan memang tugas makcik cleaner kemas-kemas, sapu-sapu? entahlah... biarkan cerita lama, dah lepas dah pun.

 Masa form 4, ada sesi main tepung ngan senior dorm. Haha..Ala...terkena sedikit. Tak aci ni.

Paling mantap sekali. Masa tahun kedua kat kolej. Senior main prank masa birthday aku. Kurang ajor punyer senior lelaki semua. Cis. Mentang-mentang diorang nak blah dah. Pelik gak, apasal diorang tak kena tatatertib cam kitorang. Tepung diorang lagi mantap kot. Arhh...masih terasa air oren basi tu... Eee... Yang tak leh blah tu, tudung bawal mahal tu...Rosak abis... 4-5 kali rendam baru ilang bau T.T

Haha...bajet sempoi ngan senior. Ambik...kena kaw-kaw. Haha. Member aku sorang lagi pun diorang nak kenakan, tapi sebab dia jenis lembut, dan takut dia nangis, korang tak kenakan ya. Oh, tak boleh jadi ni. Korang hutang aku tudung bawal weh! (*gurau)

Hm..lagi 3 bulan hari jadi aku plak. Hehe...aku tak expect apa-apa pun. Yela, dah tua kan. Macam bongek je bila kita dah tua, tapi prasan muda tau. Berapa kali entah aku jumpa ngan budak mature panggil kakak, padahal dia muda 4 tahun siot... Ajwin Ajeera pun muda. Aku ingat dia lagi tua dari aku T.T

Anyway, Sayang....birthday Amni nanti tak nak main tepung tau... oke? T.T