27.10.10

Aku Bukan Lesbian daaa... (".-)

Aku dulu minat kat kakak cina ni. Hahaha... Bila kenang balik memang bodo tul aku ni boleh minat kat dia. Sampai tulis-tulis surat nak dia jadi kakak angkat. (".-) Yela, aku dulu sekolah convent, semua perempuan doh. So kemungkinan untuk ada idola itu sangat tinggi. Lainlah kalau aku sekolah lelaki perempuan campur, pasti aku akan beralih arah pada kaum adam kan?

Aku minat kat dia ni, sampai satu tahap dia pun dah rimas ngan aku. HAHA... Dasyat tak? Aku pun tak tahu lah, tapi aku rasa dia ingat aku ni lesbian jugak. :)) Yela, perwatakan dia yang macam lelaki tu kan. Tapi sikit pun aku tak rasa dia macam lelaki. Malah aku sorang dalam sekolah tu yang panggil dia "kakak". Orang lain semua mesra macam membe seusia, aku ber"akak" plak ngan amoi ni.

Ada banyak peristiwa yang berlaku dulu, yang aku rasa sangatlah keanak-anakan (childish) dan memalukan kalau nak diceritakan di sini. Tapi sejak peristiwa tu, dia terus tak nak cakap ngan aku. Semua sosial network aku dia dah block. Malah aku rasa, semua email aku dia letakkan sebagai SPAM. Hahaha...

Kekadang aku rasa aku ni mental jugak. Fikir balik, teringat plak peristiwa aku suka kat kawan lelaki aku. Hahaha... adoi. Boleh giler meroyan orang yang jadi mangsa aku ni. Nak kata aku mental, lepas minat dah pudar, aku mula kembali hidup macam orang normal. LOL

Papepun, gambar ini juga menjadi simpanan aku yang akan dibuang. Saje nak berkongsi di sini. Mana tau, satu hari nanti tak sempat aku nak ceritakan semua nostalgia pelik dalam hidup aku ni kat korang. HAHA.

p.s. korang rasa aku lesbian tak? ROFL