18.9.10

Kuih Raya = Biskut Kering

Yer. Kuih raya itu adalah biskut kering, dan biskut kering itu ialah kuih raya. Kenapa aku katakan begitu? Jap...terasa nak pergi toilet pule...kejap ye. (Selepas 10 minit) Wah! Jelas sekali aku sungguh sihat berdasarkan kapal selam yang aku hasilkan.

Korang - "eee...tidak senonoh betul la ayie ni"

Saje buat warna pink, nak kasi korang saket hati. Hahaha...Maaf Zahir dan Batin =D Ok, sambung pasal tadi. Kalau korang nak mai umah aku...konpem aku akan jawab macam ni... Aku cakap sekali je. Tak mo ulang2 oke. 

"Korang mai raya umah aku. Makan biskut kering jela ye...aku x masak"

MUAHAHAHAHAhahahah~ 
Mama tak buat open house dah. Kalau tak, leh korang rasa mee kari legend mak aku. Hehe... Terkenal di kalangan kawan-kawan abah aku. Haih...tapi nak turunkan ilmu tu kat aku...tak menjadi ler. Memang aku tidak ada sentuhan seorang tukang masak. Usya la macaroni cheese yg aku buat ni.


Nampak je sedap...tapi...BLUEK. Kalau aku tau tak sedap, aku x masak... Membazir sahaja. Petuih!

Status Terkini : Baru lepas minta kerja. Hope aku diberi peluang dalam bidang yang aku minat itu. Amin!