12.8.10

Kantoi....

Sudah kantoi blog kepunyaan aku ni. Member kolej aku dah terjumpa. HAhaa! Habisler, takleh nak sesi mengutuk sini daaa... choy... 
Oh! Lepas ni Youtube aku plak kne stalk. Hahaha... Kalau terjumpa, jangan lupa untuk subscribe k. :))

Adoi. Baru lepas buang air...(haa..mula la nak fikir bukan-bukan tu)...air soya semalam la (haa...aku pose ek). Kalau nak diikutkan, aku nak buang air soya tu semalam. Tapi terlupa pula. Sedang aku mencapainya, aku kehairanan. Apasal la rasa agak pejal ya? Picit-picit sikit plastik air tu, macam mengusya buah-buah kat pasar malam. Aku tuang la dalam sinki kat bilik air. Air soya tu jatuh berketul-ketul... Oh... Macam tu rupanya soya basi! Baru tau. Pathetic kan? Huhu...

Singgah bazaar tadi. Bazaar bawah kolej. Gilak ramai! Aku order nasi dan ayam masak merah (sedang meleleh airliur sambil menaip entri blog ini). 

Akak Gerai : Nasi dan ayam masak merah? Nak yang mana satu dik?
Aku : Erm...yang tu jela...
Akak Gerai : Mana-mana je ya? Ok...
Aku : Kak, nak tempey sekali... (dasar anak jawa yang tak reti berbahasa jawa)
Akak Gerai : Tempey ya? Nak berapa banyak?
Aku : Dua je...
Akak Gerai : Dua ya... (dia menoleh ke arah kawannya sambil bertanya) Tempey ni nak kira macam mana ya?
Kawan dia : Sekeping 5 puluh sen.
Akak Gerai : Ada apa-apa lagi tak dik?
Aku : Itu je.

Beberapa saat kemudian...

Aku : Akak...nak bandung soda ni satu.

Ah! Tertewas ngan nafsu. Begok ar Ayie, lagi dua jam nak berbuka ko beli air, tak sejuklah nanti. Pe daa...

Well...itu dia. Sekarang mengidam makaroni plak. Tunggu la balik Manjung nanti...