14.6.10

Google Reader Jaat!

Sedang aku leka duduk bersantai menunggu sup ayam untuk rebus, aku pun tetiba teringat wajah seorang member aku, Milimilo. Dah lama ya kita tak ketemu. Aku hanya mampu nak usya ko dari jauh je (baca blog entri ko sambil meninggalkan komen merapu di situ). Itulah diriku. Suka memerhatikan member daripada jauh. Number one stalker. Ahaha~ Tetiba teringat satu entri Mili buat sal Google reader ni. Katanya kalau kita delete entri-entri, dia tetap akan tersimpan dan orang boleh baca. 

Hari tu aku dah refresh google reader, dan semua entri SukaDuka yang lama poof! ilang. Sedih gak. Tadi tetibe gatal nak usya balik. Alangkah terperanjatnya aku bila aku buka, semua entri-entri tu muncul semula. Aku tak baca semuanya, just usya-usya je. Hampir menitiskan air mata, tapi aku tahan je. Gila ke nak nangis sal semua tu? Bukannya nangis sal pe. Aku rindu zaman itu. Zaman kegemilangan aku sebagai seorang blogger. Tak sangka aku. Daripada bayi yang pandai merangkak hinggalah kepada seorang dewasa yang boleh terbang bebas di udara. Haih...sayap aku sudah koyak. Ada sesiapa yang sudi untuk jahitkan ia semula?

Kini check nuffnang pertama aku yang sedia menemani aku buat sementara waktu.


Haaa...ingat aku tak nampak ke korang nak pi salin alamat rumah tu? 

Jangan segan-segan ya, nanti mai ler beraya kat umah aku tahun ni. Kontek aku dulu sebelum mai ya! :) Mesti korang kata...ek eleh minah ni. Baru berapa puluh dah nak cashout. Eh! Suka ati aku ler, check aku. Hahahahhaa....setahun punyer kerja haram; dok update muka aku je kat SukaDuka ni. Bila la aku nak buat kerja haram tu lagi ek?