29.3.10

Tahniah

Tahniah pada yang terjumpa blog lama aku. Mungkin sama ada korang nampak update kat bloglist korang, ataupun tetibe jumpa kat dashboard (kalau ada yang tak unsubscribe aku). Aku rasa pelik sebabnya follower box aku kosong, tapi orang still leh terima feed aku. 

Aku dah lama mati. Anggap je korang ngah baca blog zombie. Oh yea, life has been upside down, and it still is. Banyak sangat le kalau nak cerita balik. Kalau nak tahu, korang jejak la blog baru aku ni http://aie89.blogspot.com. Penyakit split personaliti aku mai balik. Argh!! Camne nak ilangkan ni. Bila stress je dia jadi. Tu yang korang nampak aku bukak balik blog ni.

Apa-apapun, aku harap orang-orang tertentu tak perlu lagi nak jejak blog aku yang ini. Setelah 3 bulan aku delete blog ni, aku harap orang-orang tertentu dah lupakan URL blog ni.

Sekali lagi, aku nak thanks pada semua yang masih belum unsubscribe aku. :) Sayang korang. Rindu giler kat korang. :'(  You guys don't know what I've been through...

Nak peluk.....